2015. augusztus 15., szombat

InstagraME #2 | Slovenian holiday edition

Sziasztok Lányok! Idén nem jelentettem be itt a blogon, sem valamelyik hozzátartozó platformon, hogy nyaralni indulok... Egyrészt azért nem, mert blogoltam itt aktívan, másrészt azért sem, mert indulás előtt egy héttel dőlt el a végső nyaralási úti cél. Múlt héten szombaton éjjel, vasárnap hajnali tájt 2-kor érkeztünk haza, azaz augusztus 1-8-ig tartó turnust választottuk. Ami végül a közeli tengerparti szlovén kisváros, Portoroz lett. Egyhetes nyaralásunk során volt, aktív és passzív kikapcsolódás is. De erről majd később, az élménybeszámolómban sort kerítek.(Tudom, még a djerbaival is lógok, de már elkezdtem) Annyit viszont elmondanék, hogy rendkívül jól éreztem magam a nyaralás során, annyira pompásan, hogy akár jövőre is elmennék, mert annyi minden maradt még felfedezhetetlenül.... Mindenkinek szívből ajánlom a "Rózsák kikötőjét"! Ha kedvetek támadt követni, @yvettful néven megtaláltok!
Egy kis összeállítás, hogy láttam én a kisváros(ok) hangulatát, tengerpartot, és még megannyi dolgot a nyaralás alatt, akkor nincs más dolgotok, mint a tovább olvasom-ra kattintani.

Itt vagyunk!! - kilátás az erkélyünkről a tengerre | Portoroz
Csodálatos kék árnyalataiban csillogó, kristálytiszta tenger |Plaza Meduza Portoroz
Nincs szükség szavakra! |Bernardin Beach
Olyan, mint Velencében!|Tartini Square, Piran
Hello Tourist!| Piran
Nutellás frappé | Cacao Bar, Portoroz
Naplemente | Plaza Meduza Portoroz
Piran látképe | Szt. György templom, Piran
Nem elég a naplementéből!| Portoroz
Művészeti kiállítás| Hotel Kempinski, Portoroz
Pihenés a medence mellett | Portoroz
Follow on Bloglovin
Hogy tetszett a poszt? Jártatok már Szlovéniában? Várom a kommenteket, xoxo♥:Yvett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33