2015. június 9., kedd

Élménybeszámoló~Djerba - A repülőút


Sziasztok Lányok! Úgy gondolom egy visszatérős bejegyzésemnek eleget tenne egy élménybeszámoló a tavalyelőtti nyaralásomról. Mint tudjátok Djerbára utaztunk. Djerba egy sziget, ami Tunéziához tartozik. A lakhelyemtől 2 891 km-re. Nagyon szép sziget, a hivatalos nyelv az arab és a francia. A lótuszevők földjének nevezik. Ha nem szeretnétek lemaradni a következő részekről, akkor feltétlenül kövessétek a blogot Bloglovin'-on :)!  Hogy teljesült egy álmom, megtudhatjátok, ha a tovább olvasom-ra kattintatok.



2013.07.20. a dátum, amikor egy álmom teljesült.Kipróbáltam sok új dolgot, amit addig még soha. Kezdjük az elején... Mint tudjátok, ebben az évben töltöttem a 18. életévemet és ajándékként ezt az utat kaptam a keresztanyukáméktól. Az utazás nem volt zökkenőmentes, mivel 3 óra helyett 4 óra 15 perc alatt értünk fel Budapestre. Ami azt jelentette, hogy otthonról 11kor mentünk el, hogy a délben induló vonatra nyugodtan kiérjünk. Majd déltől egészen negyed 5-ig vonatoztunk 40 fokban, nem viccelek, az tényleg annyi volt. Szerintem, azóta is a legmelegebb csütörtöki napnak tudható be! Majd negyed 5-kor megérkeztünk a keresztanyukámékhoz, majd nemsokkal azután jött értünk a transzferjárat, hogy kivigyen a reptérre.Rólam tudni kell, hogy akkor még sosem repültem és ezért nagyon izgatott voltam. Alig vártam az egész folyamatot, mindent élveztem, olyan volt mint a filmekben.Mi a Ferihegy 2. termináljáról mentünk. Egész végig azon imádkoztam, hogy ablak mellé szóljon a jegyem, hogy "testközelből" láthassam a felhőket és a naplementét. Így is lett! Az ülőhelyem a 12F lett, pontosan az ablak mellett. A felszállási időpont 20:05 volt. Akik még nem repültek, azoknak úgy tudnám leírni ezt az érzést, hogy olyan mikor hullámvasúton ülsz. Én kifejezetten szeretek mindenféle hülyeségre felülni a vidámparkban is, így nekem bejött ez is! Majd a két és fél órás úton szolgáltak fel meleg ételt, (amit lejjebb láthattok), olvastam, beszélgettem és persze fotóztam. Igazából a repülőút zökkenőmentes volt, szerencsére tökéletes időjárásunk volt. Egyet kivéve volt hibátlan, sajna, bedugult a fülem, de úgy, hogy még másnap 1 óráig sem hallottam rendesen, hanem a beszédhang kb. 50%-át, nagyon ijesztő volt... A reptérről busz vitt minket és miénk volt az utolsó szálloda és oda éjjel fél 1kor érkeztünk, majd ott a formanyomtatványt kellett kitölteni, ami már aznap a sokadik volt. Gondolhatjátok, hogy hogy élveztem! :D Megkaptuk a karkötőnket, amit egész héten viselnünk kellett. Majd miután ezzel is végeztünk, az egyik személyzet kísért minket a szobánkban és útközben velem jópofáskodott, amit akkor nagyon nem értékeltem. :D Tanított arabul, a köszönést és a köszönöm-öt is. Majd kb. éjjel 2 körül végre aludhattam.  Így telt az első napom, remélem tetszett és élvezzétek a képeket! A következő részt kb. két hét múlva tervezem :)
Milyen jópofák az oszlopokon lévő repcsik a Ferihegyre vezető úton :)!
Welcome! ;)


 A bőrönd átvilágításra várva :)

Duty free shopban 
Minden ellenőrzésen túl, tűkön ülve, hogy végre felszállhassunk :))!
 2 óra 18 perc van még hátra az repülőútból
20:54 a helyi idő
1642 méter magasságban voltunk



Ekkor értük el az osztrák határt
 A repcsin a "menü" a következő volt:
Párolt zöldségek és csirkehús
Cipó
Csokis keksz
Ásványvíz és tea
 Anya és én :) Ugye, milyen gyönyörű Anyukám van?!
 Yvett olvasott... vagy csak úgy csinált? :P
Nemsokára oda is értünk :)
Follow on Bloglovin
Hogy tetszett a poszt? Voltatok már Djerbán/Tunéziában? Várom a kommenteket! xoxo: Yvett

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az Anyukád és Te is :)
    Kíváncsi vagyok a következő részre!
    Puszi, Vivi

    VálaszTörlés

köszi a kommentet!<33