2015. május 5., kedd

L'oréal micellás víz {teszt}

Sziasztok Lányok! Mai napra egy teszt került sorra. Mégpedig a mindenki által imádott L'oreal micellás vízét teszteltem. Már 3 flakon kiürült nálam, ezért most ideje megírnom a tapasztalataimat. Szerintem már nincs olyan lány aki nem hallott volna erről a termékről, hiszen már a csapból is ez folyik (jó lenne, akkor megspórolnánk egy bizonyos összeget :D) Ha kedvet kaptatok hozzá, akkor kövessétek Bloglovin'-on is a blogot!

Ha kíváncsiak vagytok hogy állta meg a helyét a micellás víz, akkor kattintsatok a tovább olvasom-ra!

Amit a leírás ígér: A L'oréal Paris Sublime Soft bőrtökélesítő micellás víz eltávolítja a smink és szennyeződések maradványait az arcról, szemről, ajakról, és nyugtatja a bőrt 1 lépésben. Érzékeny bőrre is használható. Hipoallergén. Illatanyagmentes. Fedezze fel a fenséges selymes bőrt. Fedezze fel a jobb minőségű arcbőrt, amely nyugodt és védett irritációkkal szemben. Használat: Használja arcra, szemre és ajakra minden reggel és este vattakorong segítségével. Nem szükséges dörzsölni és leöblíteni.
Kinézet: Igazi csajos megjelenés evvel a pink-fehér szín párosítással! Nálam pozitív dolog, hogyha feltüntetik magyarul is a leírását, mert ugyan tudok angolul és olaszul is középszinten, nem azért megyünk le a drogériába, hogy ezeket gyakoroljuk :D Itt pont nem olvasható egyik nyelven sem, de sebaj, van nekünk magyar! Könnyen nyitható, praktikus vékony kiadású. 5/5
Tartósság: Mivel egy olyan termékről beszélünk, aminek nem látjuk a változását, csak a hatását, így arról írok majd. Én a mindennapi sminkemet távolítom el ennek a micellás víznek a segítségével, mely korrektor -eseteként BB krém - szempillaspirál, szemöldökceruzából, és bronzosítóból áll.Ezekkel teljes mértében elbír, a szempillaspirál talán a legnagyobb falat, de azt úgy szoktam, hogy hagyom dolgozni a szemeimen, úgy, hogy mindkettőre ráteszek egy vattakorongot. Mivel illatanyag mentes nincs semmiféle illata. 5/5
Minőség: Használat után nem hagy ragadós érzést maga után. Nekem nagyon érzékeny a bőröm, de valóban nem irritálta egyetlen alkalommal sem. Sem szárította, sem zsírosította. 200ml-t kapunk, ami 6 hónapig őrzi meg a minőségét, kb. 1200 FT-ért. Mint már említettem 3-szor vettem újra, ezért teljes mértékben elégedett vásárló vagyok/voltam. Az egyetlen ok amiért váltottam a Garnier Micellás vízre, az az, hogy 400 ml-t vagyis a dupláját vehetjük meg kb. plusz 200 FT-ért. 5/4,5
Összegezve: Egy rendkívül jó arclemosót, viszonylag jó árban. Nem szárít, sem zsírosít. Így nyugodt szívvel ajánlom annak, aki épp a tökéletes micellás víz nyomában jár! Ha meg jobb árban kerestek, próbáljátok ki a Garnier Micellás vízét, amit hamarosan tesztelek Nektek! 15/14,5 pont, Gratula Loréal micellás víz!


*A blognak semmi kötelezettsége nincs a L'oréal márkához, a saját véleményemet olvashatjátok!
Follow on Bloglovin
Hogy tetszett a poszt? Milyen márkájú arclemosót használtok? Próbáltátok már ezt a márkát? xoxo:Yvett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33