2015. május 15., péntek

Liebester blog Award

Sziasztok Lányok! Ma egy különleges bejegyzéssel készültem, mert ma egy különleges nap van, a 20. születésnapom! Bizony, immáron én is a 2x-esek táborába tartozom! :)


1. Ha vissza tudnád forgatni az időt, lenne valami, amit másképpen csinálnál?
Hiszek a sorsban, ezért nem gondolom, hogy bármi is lenne amit semmisé tennék, vagy másképp. Persze hibákat mindenki követ el, de jelenleg így jó az életem ahogy van. Nem bántam meg semmit, a sors úgy alakítja az életünket, ahogy végül lennie kell!
 2. Melyik az a film, amin akkor is tudnál sírni, ha századjára néznéd meg?
Ha egyet  kell választani, akkor a Szerelmünk Lapjai lenne. Nagyon sokszor láttam, és egy érzékeny lány vagyok, így nyilvánvaló, hogy a megható és szép filmeken sírok. Ettől a filmtől elhiszi az ember lánya, hogy igenis léteznek, olyan szerelmek, amik egy egész életen át, örökké tartanak :)

 3. Van valamilyen fóbiád, vagy valami, amitől nagyon félsz?
 Nem átlagfóbiáim vannak, minden lánynak (pl. kígyó,pók) Egyiktől sem félek,sőt, kiskoromban simogattam kígyót.A pókok sem kottyannak meg, egy zsepivel simán kiküldöm őket az ablakon.Viszont kettő dolog van amitől félek az, a villám és a darazsak.  Micsoda ironikus, pont vihar van. Volt már olyan eset, hogy a vasúton a mellettem lévő villanyoszlopba csapott bele a villám, ami kb. 10 centire volt tőlem. Na, akkor sírógörcsöt kaptam az ijedtségtől. A darazsaktól azért félek, mert még sosem csípett meg se darázs, se méhecske. Szeretném is elkerülni.
 4. Melyik a kedvenc sorozatod, TV-műsorod?

 5. Mi az, amivel a leginkább fel lehet bosszantani?
Hazugság és a kétszínűség! De szerintem, sokaknak nem fér bele ugyanúgy ez  az értékrendjébe. Ezenkívül még ha hülyének néznek azt nem szeretem.
 6. Mit tennél, ha nyernél a lottón?
Feltétlenül a koraszülött osztályoknak, illetve a koraszülött gyerekekért alapítványoknak segítenék! Meg természetesen a rákos kisgyerekeknek is segítenék. Ezután már a családomra és magamra is gondolnék, körbeutaznám az egész világot! Legelsőnek a barátnőimmel mennék el Los Angeles-be!!
 7. Ki a példaképed (ha van)?
Ashley Tisdale! Imádom a stílusát, a személyiségét, annak ellenére, hogy híres megmaradt a szerénysége, ami nagyon tisztelendő.

8. Mi a legfurcsább szokásod?
Ezen nagyon sokat gondolkodtam, mert az ember saját magán nem könnyen veszi észre :D De néhány fura szokásom mások számára pl. nem hagyományos eszek késsel-villával, hanem megfordítom, mert csak úgy tudok| 3x szoktam jó éjszakát kívánni a családomnak| minden lekvár,májkrém alá kenek margarint| a papírzsepit orrfújás közben mindig egyenletesen hajtogatom, nemcsak úgy össze-vissza| senkinek nem iszok a poharából vagy üvegéből, illetve senki nem ihat az enyémből, szívesen adok külön neki, de úgy nem, ugyanígy vagyok a kajával is|
9. Szereted a meglepetéseket?
Igen, nagyon! :) Olyan jó érzés amikor gondolnak rád, a szerelmed, barátaid, családod!!!
10. Van valamilyen káros szenvedélyed?
Kerülök mindenfajta káros szenvedélyt! Büszkén vállalom, hogy itt vagyok 20 évesen és még sosem cigiztem, pedig lett volna rá lehetőségem.
11. Kutya vagy cica?
Cica! Imádom őket, most sajnos nincs cicám, de büszke cicatulajdonosnak már mondhattam magam ;)!
Minden álmom egy perzsacica és egy Whiskas cica :)
Köszönöm a díjat Dórinak! Most elutazom, de később majd kijelölöm a bloggerinákat! Legyen szép napotok! xoxo:Yvett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33