2014. augusztus 20., szerda

Born pretty store haul


Sziasztok Lányok! Néhány hónapja a BornPrettyStore.com munkatársa Rita megkeresett e-mailen keresztül, hogy lenne-e kedvem velük együttműködni. Miután szétnéztem a honlapjukon, és rájuk kerestem örömmel mondtam igent a megkeresésre. 3 vagy 4 dolgot választhattam, ami belefért a keretbe. Ha kedvet kaptál követhetsz Bloglovin'-on is! Hogy mit is választottam és hogy tetszik, azt ha rákattintasz a tovább olvasom-ra akkor megtudod! ;) Plusz egy kis meglepetéssel is szolgálok! ;)
A csomagom május 6-án érkezett meg, pont a névnapomon, illetve a matek érettségi napján, úgyhogy nagyon örültem már két okból is. Izgatottan bontottam ki a légbuborékos csomagot, hogy meglássam, hogy mit is rejt. Benne is volt amit rendeltem, két díszítőkövekből álló tégely, és egy körömdíszítéshez használható ecset.
Az ecset: /ide kattintva elérheted/ 2.29$-ba került, különböző színekben kapható, én egy kék színűt kaptam. Amúgy ha jól tudom, ez egy legyező ecset, és rendkívül jópofa manikűröket készíthetünk a használatával.Sajnos, (mint a képen láthatjátok) törötten érkezett, valószínűleg megsínylette a repülőutat ide, és még a kiszállítást is. Sebaj, azóta már rendbe hoztam a problémát, és kapott egy csinos cellux kötést. ;)


Színes díszítőkövek: /ide kattintva elérheted/ Most 3.75$-ről leárazták 3.00$-ra. A szivárvány színeinek összes árnyalata megtalálható a tégelyben. Csepp alakú díszítőkövek, nagyon kis cukik :P

Ezüst díszítőkövek: /ide kattintva elérheted/ Szintén leárazták 3.95$-ról 2.77$-ra." A gyémántok a lányok legjobb barátai." Szól a közmondás. Jó-jó ezek nem gyémántok, hanem csillogós kövek, de akkor is szépek! Imádom a díszítőköveket, mert a legegyszerűbb manikűrt is feldobja és elegánssá teszi. Kipróbáltam már, tényleg nagyon szépek!!

Csipet-csapat
Akik érdekeltek a körmök világában, annak ajánlom meleg szívvel, hogy nézzen szét a 'körömdíszítés' kulcsszóval, mert nagyon jó kis dolgokat találhatunk pár dollárért. /Angolul nail art/
A meglepetés amit ígértem, az, hogy a képen látható kóddal 10% kedvezményt kaphattok, ha rendeltek az oldalról. Figyelem, csak 10x használható fel!
BXB10
Thank you Bornprettystore! Iit!
Follow on Bloglovin
FACEBOOK|INSTAGRAM|BLOGLOVIN'
Hogy tetszett a poszt? Rendeltek már a Bornprettystore-ról? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

5 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon szép a blogod és a képek is gyönyörűek :) Kifinomult stílusod van az már biztos.
    Ha gondolod te is nézz be hozzám, kommentelj, kövess vagy ami jólesik. Köszi előre is :) További kellemes nyarat és kreatív blogolást. http://szepsegpotty.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lívia! :) Köszönöm, kedves vagy és örülök, hogy tetszik :)!!! Mindenképpen benézek majd! Szép napot! ;)
      xoxo

      Törlés
  2. Nice post!

    Thank you for the comment on my blog, hope to see you there in the future. I'm already following you on GFC, do the same. :)
    Nikami | Beauty and Lifestyle Blog

    Have a nice day. xx

    VálaszTörlés
  3. Remélem lesz bejegyzés is majd a díszítőkövekkel készült manikűrről, érdekel hogyan teljesítenek élesben is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy lesz bejegyzés! :) Készülök egy nagy manikűrös poszttal (több részre felosztva), ahol majd láthatjátok ;)!
      xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33