2014. július 26., szombat

Indulás Horvátországba!


Sziasztok Lányok! :) Amikor ezt a bejegyzést olvassátok, akkor én már úton leszek Horvátország felé. Egy hétre megyünk és utána ígérem, hogy beszámolok Nektek! (Tudom még a tavalyi úttal is tartozom, de ami késik az nem múlik! Instagramon megtaláltok yvettful néven! Oda folyamatosan töltöm majd fel a képeket!!! Hogy hova is mentünk? Ha ügyesek vagytok akkor kitaláljátok! Csak annyit árulok el, hogy Abbáziának hivták régen! Na hol vvagyok? :) ;)Kis kedvcsinálónak néhány kép Horvátországról, csak kattints a tovább olvasom-ra!




Plitviczei

4 megjegyzés:

  1. Opatija, egyébként olaszul még mindig úgy hivják. :)
    Érezd jól magad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ügyes vagy Bogee! Ott voltunk! ;)
      És tényleg, ezt eddig nem is tudtam, köszönöm az infót!
      Köszi szépen utólag is! :) Szép napot! xoxo

      Törlés
  2. Opatija bakancslistás nálam, ott még nem voltam, de amúgy imádom Horvátországot! Jó nyaralást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt elhiszem, tünemény egy város! Az épületek visszarepítenek a 18.századba, és még most is teljesen olyan, mintha Magyarországon járnánk. Én is szeretem, most voltam 3-szor. Köszi, utólag is! :) Szép napot! xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33