2013. október 11., péntek

Outfit: Chanel N°7


*English version below* Sziasztok Lányok! Az idén igen kedvelt a boyfriend jeans viseletek. Ez nekem is eléggé megtetszett és azon gondolkodtam, hogy is viselhetném...Majd eszembe jutott, hogy van egy Chanel N°7 feliratú pólóm, amit még a nyáron a Reseveed-ben vásároltam 1790 Ft-ért (ha jól emlékszem ;) A jó örök, és mindig bevált fekete-fehér kombó outfitet láthattok. A hajamat begöndörítettem és néhány kiegészítővel dobtam fel a szettemet. Igaz ekkor saru volt rajtam, de ebben az időjárásban már el kell egy zárt cipő és egy bőrkabát is. Hogy tetszik? Ha szeretnétek kövessetek Bloglovin-on!

Hey Girls! This year the boyfriend jeans are very popular. I like it too, and was thinking about how can I wear it... Then I just got remember I have a ' Chanel N°7' t-shirt, what I bought in Reeseved shop for ~9$ ( if I remember well ;) I choosed the black-and-white colours what is always infinity. I made my hair cury and I matched some accessories for this outfit. In this pictures I wore flats, but for this weather you should wear leather coat and boots.Hope you like it! Please follow me via Bloglovin' ! PS: Sorry if I have a mistake in the grammar, I am so tired.
Katt a folytatásért a tovább olvasomra! :)





Outfit:
Póló/ T-shirt: Reseveed
Nadrág/Pants:Ajándék/ Gift
Saru/Flats: Kínai/ no-name brand
Gyűrűk/Ring: Claire's
Napszemüveg/Sunnies: ?
Karkötő/Bracelet: Ajándék/Gift


FACEBOOK|INSTAGRAM|BLOGLOVIN'
Hogy tetszett a poszt? Ti szeretitek a 'boyfriend jeans' őrületet? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

4 megjegyzés:

  1. Az ezüst gyűrűk nagyon szépek!! :) Egy zárt cipővel most akár így, kabát nélkül is el tudnám képzelni ezt a szettet... nálunk legalábbis olyan meleg van, hogy szó szerint megsültem egy szál pólóban, mire elsétáltam a buszmegállóig :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én is imádom ezeket a gyűrűket! Tényleg, amikor írtad, pont akkor meleg volt, bár mostanában egy kicsit szeszélyes az időjárás! :) xoxo

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm szépen Kriszti, édes vagy!!! ;) xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33