2013. május 3., péntek

Outfit: Knitted shirt

*English version below* Sziasztok Lányok!  Ma az abszolút kedvenc outfitemet láthatjátok. A felső khaki színű kötött anyagból készült, denevérujjú fazóna van. Alá ajánlott viselni egy színben hozzáillő topot, mert anélkül igencsak átlátszik. Mostanában nagyon népszerűek lettek az ún. Armcandy-k, sokszor látom a Style&Blog-os lányoknál, (akiket imádok hogy sok-sok színes karkötőt viselnek egyszerre. Kipróbáltam én is és fanatikus lettem, szerintem nagyon elegáns tud lenni. Remélem elnyeri Nektek is a tetszéseteket!:) Ha még nem követtek BLOGLOVIN'-on is, akkor légyszíves kövessetek! 
Today I show you my tottaly fave outfit. My green shirt is knitted. You should wear with this an other top which is match in the colours, because is too transparent. Nowadays it's very mpopular to wear armcandy, and I saw a lot of times on the Style and Blog's Girls, (love them♥)  that means you wear a lot of  colourful bracelets. I tried it and I'm to be obsessed, and it can be very classy. Hope you like it! :) Please follow my blog via BLOGLOVIN'!
Kattintsatok a folytatásért a tovább olvasom-ra!










Bocsi az ilyen képekért!

iPiccy: Loading kép

Outfit:
Felső/Shirt: Olasz butik/Italian store
Top: Reseveed
Sál/Scarf: Olasz butik/Italian store
Nadrág/Jeans: Olasz butik/Italian store
Karkötők/Bracelets: Avon& D.I.Y.
FACEBOOK|INSTAGRAM|BLOGLOVIN'
Follow on Bloglovin
Hogy tetszett a poszt? Szoktatok viselni "armcandy"-ket? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a khaki színű felsőket nacikat, és Neked is nagyon jól áll :)
    Én most az karóra mellé jósok karkötő hordására kattantam rá, olyan jól néznek ki egymás mellett :) fanatikus gyűjtésbe kezdtem ilyen téren, már ebayről rendeltem is néhány csini karkötőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Gabica! Én is fanatikus lettem, haha, tényleg jól mutatnak :D Én készítettem magamnak néhány színben. xoxo

      Törlés
  2. Szia!
    Dijat kaptál tőlem :)
    http://fairyland088.blogspot.hu/2013/05/best-blog-dijat-kaptam.html

    Egyébként nagyon tetszik a felsőd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök neki! :)
      Köszi szépen, megint :))

      Törlés
  3. Díjat kaptál tőlem is :)
    http://alessandrabelleza.blogspot.hu/2013/05/best-blog-award.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, már ez a második díjam :) xoxo

      Törlés
  4. Love it dear!
    thanks so much for visit me!

    www.marilynsclosetblog.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Marilyn! :) I'm so glad you like it!
      You are welcome ;) xoxo

      Törlés
  5. Thank you so much Valentina! :) xoxo

    VálaszTörlés

köszi a kommentet!<33