2013. április 13., szombat

Firmoo sunglasess

*English version below* Sziasztok Lányok! Én is csatlakoztam a Firmoo blogger programjához. Ez egy online Optika Bolt, ahol jó minőségű női és férfi szemüveget és napszemüveget árulnak.  A múlthéten írtam Facebook-on, hogy megérkezett a Firmoo-tól a rendelésem. Az én választásom egy napszemüvegre esett, mivel szerencsére tökéletesen jól látok. Nagyon izgatott és ideges voltam, hogy mindent jól választottam-e ki,mivel ez volt első rendelésem az internetről. Hála Istennek jól eltaláltam mindent és március 29-én (Húsvét előtt) leadtam a rendelésem. Április 4-én már meg is érkezett, csak nem voltam otthon, így másnap kaptam meg. Teljesen elégedett vagyok mindennel. Izgatottan kibontottam a nagy csomagot, volt benne egy kisebb is ,biztonságosan csomagolva. Ez a tökéletes napszemüveg számomra! Kaptam hozzá egy rózsaszín tokot, amiben tárolhatom. Egy szövet törlőkendőt és egy szövet tartót is. Hozzátartozók egy mini csavarhúzó és csavarok is. Összefoglalva minden jól ment! Ha Ti is szeretnétek rendelni akkor itt az alkalom, hiszen az első pár szemüveget INGYEN adják, maximum csak a szállítási költséget kell fizetni. Köszönöm Firmoo 
Ha bármi kérdésetek lenne,nyugodtan kérdezzetek! Kövessetek BLOGLOVIN'-on is.

************************************************
Hey Girls!  I'm joined to Firmoo blogger partnership.  This is Online Optical Store, where you can find good products, wich is for women or men glasses and sunglasses. Last week I wrote in Facebook page my order is arrived from Firmoo. My choice is sunglasses, because is luckily my eyes is so good. I was very excited and a little bit nervous, because is my first ordered from the Internet. Thanks for God, I hit everything sucessfully and on the 29th March (before Easter) I submitted my order. On 4th April my sunglasses is arrived, but I'm not at my home, so I'm got it to the next day.Im completely satisfied with everything. I was totally excited when I unpacking the big pack, there was also a small pack,wich safely wrapped. This sunglasses is perfect for me! I got for them pink case where I can be stored. Also I got a textile case and cleaning cloth. Belong to the pack one little turn screw and twists too. Sum up: Everything is went to well! If you would like to order it's time for that,because first pair glasses is FREE, and just you can pay for the shipping. Please follow me on BLOGLOVIN'
Thank you so much Firmoo!

A folytatásért kattints a tovább olvasom-ra!




 Beauty <3











Follow on Bloglovin
Hogy tetszik?Várom a kommenteket,xoxo Yvett

6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, és jól is áll Neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik és köszönöm a megnyugtatást Mónika! :)) xoxo

      Törlés
  2. nagyon jól áll neked, jól választottál :) leírnád, hogy hogy működik ez az ingyenes szemüveg dolog? mit kell tenni érte mik a feltételek és mennyi volt a postaköltség? előre is köszönöm :) Viseld egészséggel a szemcsit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gabica! Igen persze,http://www.firmoo.com/free-glasses.html erre a linkre rámész és rengeteg szemüveg, illetve napszemüveg közül választhatsz. Az első pár szemüveget újonnan regisztrált tagoknak ingyen adják, a postaköltség olyan 16$ körül van,de ha szerencséd van azt is elengedik. De ha Te is a blogger programhoz akarsz csatlakozni, akkor írj nekik egy e-mailt és akkor postaköltséget sem kell fizetned teljesen ingyen van, csak egy beszámolót kérnek a megérkezett szemüvegről, melyben értékeled. Itt az e-mail címük: freeglasses@firmoo.com
      Itt van egy hogyan rendeljünk segítség is: http://www.firmoo.com/help-p-4.shtml
      Ha bármiben elakadsz nyugodtan kérj tőlem segítséget az e-mail címem: yvettfulop@gmail.com
      Remélem értelmes amit leírtam, xoxo

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a segítséget, valószínű megpróbálkozok vele én is! Örülök, hogy írtál róla! :)

      Törlés
    3. Nagyon szívesen és hajrá! Majd számolj be róla Te is ;)! xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33