2013. február 12., kedd

Haul: Leárazások

Sziasztok Csajok! A téli leárazások alkalmával jó leárazásokba futottam bele, így kihagyhatatlan volt egy kis vásárlás. Anyukámmal ellátogattunk a Győri Árkádba is, ahol kedvenc ékszerboltomba a Claire's- be is befutottam és természetesen nem távoztam üres kézzel. Főleg, mert 1-et fizet 2 vihet akció volt. A C&A üzletbe is bementem és végre találtam az ízlésemnek megfelelő órát. Ezenkívül még egy tunikát és egy fehér körsálat dobtam a kosaramba.

Kattintsatok a folytatásért a tovább olvasom-ra! :)
Olasz butik (NEM kínai!)
Tunika 2990 FT-> 2500FT
Jól tudom, majd párosítani a barna nadrágomhoz és a magassarkú bokacsizmámhoz.


Sál 1000FT
Nem volt kérdés, hogy elviszem-e, mert már régóta kerestem egy fehér körsálat amit mindenhez lehet hordani :)


Ékszekerek:
C&A: Az áhított órám, hát nem csodaszép?!! <3 2630 FT
Claire's : Gyűrűszett ebből a kedvencem a kereszt motívumos gyűrű. 2190 FT
Nyaklánc, imádom Párizst, bár még sosem voltam ott, de az ez egyik álmom, hogy valaha eljussak oda! Ezért választottam a nyakláncot az Eiffel torony jelképével. Imádom! kb. 1590 FT Ez volt, az ajándék.



Kis kövekkel kirakott az óralapja.


Paris, j'aime! Szorgosan tanulok franciául (is).

LÁJKOLJ|KÖVESS|KÉRDEZZ
Hogy tetszett a poszt? Ti mit vásároltatok mostanában? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

8 megjegyzés:

  1. Tényleg szuper dolgokat vettél!:o :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IGEN! :)) Örülök Gréti, hogy újra kommentelsz :) xoxo

      Törlés
  2. Sok jó dolgot vettél, leginkább a szívecskés felső tetszik, de minden nagyon szupi :)

    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. az a szivecskés felső nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az! A szivecskés oversize pulcsi nagy kedvenc lett. xoxo

      Törlés
  4. A gyűrűkért teljesen odáig meg vissza vagyok! :))

    VálaszTörlés

köszi a kommentet!<33