2012. december 11., kedd

Welcome to Sümeg!

Heyhoo Csajok! Íme a 100. bejegyzésem, el se hiszem :))) Köszönöm szépen a 78 követőt hihetetlen egyre közelebb vagyok a 80-hoz, illetve a 100-hoz. Örömmel jelentem be, hogy elérkeztünk az utolsó előtti nyári bejegyzésemhez. Ezentúl következnek majd az őszi téli összeállításaim. A nyár végen ellátogatunk a családdal Sümegre. Itt töltöttük az augusztus 20-ai ünneplést is csodálatos volt, ahogyan a várat kivilágították és onnan lőtték fel a tűzijátékot. Nekem nagyon tetszik ez a város többször jártam már itt, láttam várjátékokat ami szerintem kihagyhatatlan!! Egy kisebb múzeumba is elmentünk itt a környéken. Simogattam állatokat is :D Az idő még az utolsó augusztusi napokon is tökéletes volt.

A folytatásért kattints a tovább olvasom-ra!


Erről a köszöntő tábláról a Welcome to St. Tropez című dal jutott eszembe :D
A gyűrű a lényeg!:) Még a nyáron vettem mindössze 1€-ért. Megérte nem?
Coffee to go!! #Yummy
Na erről beszéltem!

"Kaját kérek légyszi"
















Balaton-i naplemente. Milyen romantikus <3





Amit viseltem:
Felső: New Yorker
Nadrág: Turi
Táska: Turi
Napszemüveg: Metro
Gyűrű :New Yorker

 Ti voltatok már Sümegen? Nektek hogy tetszett?Várom a kommenteket! Xoxo:Yvett

2 megjegyzés:

  1. voltam már Sümegen, mivel oda járok suliba. nyáron pont ott dolgoztam, lehet, hogy láttad is a helyett, a csárda mellett (a vár aljában,a vártaxiknál) volt egy ajándékbolt-szerűség, sajnos augusztus 20-án már nem dolgoztam, pedig akkor láttalak volna :) csodás város, kevesen lakják, nincs tele fullos üzletekkel, de egész Sümegnek olyan szép a hangulata, főleg akkor, amikor esténként kivilágítják a várat. :)

    http://weheartfashion.fanzoom.net/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ciccmicc! A pillanat amikor gportal-osokat látsz blogspoton az felbecsülhetetlen! :)) Értem,és igen láttam sőt még a nyáron voltunk korábbi időben azt hiszem vásároltam is,a fagyis mellett vagy? Az sem kizárt,hogy láttuk egymást élőben :D Igen, én is szeretem Sümeget,hangulatos kis város !! xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33