2012. szeptember 2., vasárnap

Kívánságlistám őszre!


Heyhoo Csajok!!Sajnos beköszöntött az ősz,de elvileg jó időt mondanak jövő héttől,ezért még élvezhetjük a késő nyári napsütést :)Most elkészítettem azt a listát amit jól lenne beszereznem az őszi napokra.Csekkoljátok ;)
Ballonkabát:
Mindenképpen szeretnék egyet világos barna,fehér színben.Mivel tavaly nem sikerült,most kötelező darab lesz :)



Fekete nadrág:
Tudom,hogy alapdarab,ezért is meglepő,hogy nincsen.Szóval NADRÁGRA fel!Egyszerű,de nagyszerű is mindenhez illik



Szaladgálós cipő:Szerintem mindenkinek szüksége van egy számára kényelmes,lapos egyszerű cipőre,amit felvehet a szürke hétköznapokon.




Meggypiros nadrág:
Igazi szezon darab:) Nagyon megtetszett és végre vihetek egy kis színt a nadrágok közé.



Nagyméretű pulcsik:Kényelmes és praktikus,sőt még meleg is,na ez a tökéletesnek a leírása.:)Jöhet bármilyen színben!





Sálak:Be kell vallanom sálmániás vagyok:)))))!Soha nem elég.Most az őszi kategóriásokat válogattam össze. Rengeteg sálam van,majd készítek róluk posztot.




Ékszerek:Legyen szó bármi csinos és egyedi darabról jöhet :)))!




Hogy tetszett a poszt?Nektek mi van az őszi wishlisteteken?Várom a kommenteket!Xoxo:Yvett

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képeket válogattál! :) Én is most írtam egy kívánságlistát az őszi kiegészítőkről, legközelebb a ruhákról is fogok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Korinna!Húha kíváncsi vagyok,meg is nézem ;)) xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33