2012. augusztus 1., szerda

Outfit:Pink forever

Heyhoo Csajok!Nem szeretném feladni néhány negatív,de mégis építő kritika révén,nem adom fel és folytatom a divatblogolást.Tudom még kezdő vagyok,de innen már csak felfelé vezet az út...:)'Never give up ;)'Most egy igazán,pinkes csajos outfitet hoztam,ami az egyik kedvencem.Amikor pici voltam rengeteg rózsaszín illetve pink ruhám volt,a szeretet azóta csökkent,de még mindig szeretem :)!!Csekkoljátok ;)












Amit viseltem:
Felső:Mango
Ing:Anyutól örököltem
Nadrág:olasz butik
Fülbevaló:C&A,Six
Nyaklánc:Anyutól kaptam ;)
Körömlakk:Kallos
Mit szóltok az outfitemhez?:)Szeretitek a pinket?Mi a kedvenc outfitetek?Várom a kommenteket,Xoxo:Yvett
Ps:Lájkoljátok a blog FB oldalát:http://www.facebook.com/lovedivatmania

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33