2012. július 19., csütörtök

Essence szájfény {teszt}

Heyhoo Csajok!Ma meghoztam legelső,de nem utolsó posztomat teszt kategóriában!Mégpedig az Essence cseresznyés izű szájfényét teszteltem.Csekkoljátok
Ezt igéri a leírás szerint:Fénylő ajakbalzsam,csillogó cseresznye
Kinézet:Tipikus Essence csomagolás.Egyszerű,de nagyszerű 5/5 !
Tartósság:Hmmm,először pont vacsorázás előtt kentem fel,szóval bizonyíthatott!Ki is állta a próbát.2 órát volt fent,úgyhogy közben ettem is,és nem nagyon kenődött el szóval megérdemli az 5/3,5!
Minőség:Szerintem eléggé jó.Meg kell említenem,hogy igazán cseresznyés az íze,ami valamiért a kislánykori "labellom"-ra emlékeztet!Igazán finom :D Szépen csillog,és színezi is az ajkaimat.8,5 ml-t kapunk 299FT-ért (az akcióba vettem).5/5
Összegezve:Szerintem léteznek jobb szájfények,de ez se rossz,sőt(!)eléggé jónak mondható.Lesz majd még más Essence száfény teszt is.15/13,5!Grat Essence szájfény!


Előtte






Eldogozás nélkül..alul
Utána
Figyelem:A blognak semmi köze az Essence céghez :)
Hogy tetszik a teszt?Nektek milyen szájfényetek van?Használtátok már ezt a fajtát?Hogy vagytok vele megelégedve?Várom a kommenteket!Ma még  jövök,Xoxo:Yvett

2 megjegyzés:

  1. Én nem igazán vagyok oda az ilyen kis cuki, ízesített szájfényekért.. Bár, igazából semmilyen szájra kenhető dolgot nem szeretek xD :D Max. ajakápolót rakok de azt is ritkán. Meg nekem az a tapasztalatom (bár lehet nincs igazam:P) hogy a fiúknak se jön be a ragacsos száj.. Lehet ez is befolyásolja kicsit a véleményem :D De amúgy jól néz ki:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinek a pap kinek a Papné erre ezt szokták mondani.Amúgy ez igaz,hogy a fiúknak nem jön be a ragacsos száj,viszont finom az ize :P
      Köszi szépen a kommentet!:))Xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33